czwartek, 31 marca 2016

"Paryski tydzień mody" - Wydawnictwo KAKTUS

Pisałam TUTAJ o świetnej kolorowance dla dorosłych i młodzieży Wydawnictwa KAKTUS, dziś przyszła kolej na następną ciekawą książkę przeznaczoną głównie dla osób interesujących się modą :).
"Paryski tydzień mody" to kolejna propozycja Wydawnictwa KAKTUS, książka zawiera ilustracje strojów i modowych dodatków z francuskich wybiegów, tylko od naszej wyobraźni zależy jaki będzie efekt końcowy, jakie wzory i kolory będą miały ubrania.









Kolorowanki dla młodzieży i dorosłych stają się coraz bardziej popularne, można się przy nich świetnie zrelaksować, wyciszyć i uruchomić wyobraźnię, nadając obrazkom piękne wzory i kolory.
Podobnie jak w innych tego typu kolorowankach, również w "Paryskim tygodniu mody" znajdziemy mnóstwo ilustracji i skomplikowanych wzorków, tutaj głównie są to ubrania i dodatki, ale nie tylko.
Według mnie ta kolorowanka szczególnie przypadnie do gustu dziewczynom interesującym się modą, ubraniami oraz niespełnionym projektantom :D. Jest to świetny pomysł na prezent, zwłaszcza dla osób nie radzących sobie ze stresem i nerwami, oraz wszystkich lubiących tworzyć piękne, kreatywne obrazki za pomocą zwykłych kredek.
Jeśli w dzieciństwie lubiliście kolorować, to książka z pewnością przypadnie Wam do gustu, oprócz działania relaksacyjnego, może być formą zabawy i fajnym pomysłem na zabicie nudy oraz chwilowy powrót do czasów dzieciństwa.
Książka zawiera 96 stron w formacie 24.5 x 24.5, można ją kupić w cenie 24.90 zł.
Jeśli lubicie taką rozrywkę lub szukacie ciekawego pomysłu na prezent, to jak najbardziej polecam tą kolorowankę. Na Facebooku Wydawnictwa KAKTUS znajdziecie również inne tego typu książki, jeśli akurat moda prosto z Paryża Was nie interesuje, to może znajdziecie tam dla siebie coś innego. Polecam :).





Facebook


środa, 30 marca 2016

Torebki śniadaniowe "Pingwiny z Madagaskaru" marki Stella Pack S.A.

Pisałam niedawno o przesyłce jaką otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Stella Pack S.A., jak się okazuje firma ma w swojej ofercie nie tylko produkty przydatne każdej Pani Domu, ale również przydatne dzieciom. Jednym z takich produktów są Torebki śniadaniowe papierowe, na których są obrazki Pingwinów z Madagaskaru.











W foliowym opakowaniu znajduje się 30 sztuk torebek w rozmiarach: 24,5 x 12 x 6 cm, a także naklejki dzięki którym można wygodnie zamknąć torebkę, by drugie śniadanie nam nie wypadło :).
Papier z którego są wykonane chroni żywność przed wysuszeniem oraz przed przenikaniem tłuszczu i wilgoci, dlatego torebki nadają się nie tylko do pakowania kanapek, ale również do przechowywania żywności np. wędlin w lodówce. 
Torebki można kupić w sklepie internetowym firmy Stella Pack S.A. w cenie 5 zł  >>KLIK<<.
To co najważniejsze w tych torebkach to oczywiście nadruk z postaciami pingwinów, mój syn bardzo lubi tą bajkę, więc jak tylko zobaczył przesyłkę to chciał wykraść wszystkie torebki :D. Oczywiście szata graficzna opakowania jak i samych torebek przyciąga uwagę dziecka, niby nic takiego bo zwykły nadruk, a może sprawić że drugie śniadanie malucha będzie o wiele przyjemniejsze, zwłaszcza jeśli dziecko jest fanem Pingwinów z Madagaskaru. 
Torebki są dość pojemne, spokojnie zmieści się w nich duża bułka lub dwie małe kromeczki, nie rozrywają się, nie przemakają, zamykanie w postaci naklejek, na których znalazły się nie tylko pingwiny ale nawet król Julian, jest bardzo wygodnym rozwiązaniem. 
Firma Stella Pack S.A. ma swojej ofercie również torebki i woreczki śniadaniowe przeznaczone dla wszystkich, w sklepie internetowym na stronie firmy wypatrzyłam np. torebki śniadaniowe z suwakiem, co też jest ciekawym, innowacyjnym rozwiązaniem. 
A wracając do torebek z pingwinami, jeśli szukacie fajnych torebek, które nie są nudne i być może zachęcą dziecko do jedzenia śniadania, to jak najbardziej polecam torebki z takim nadrukiem oraz zachęcam do przejrzenia oferty firmy Stella Pack S.A. :). 





Facebook


wtorek, 29 marca 2016

Zioła Babci Marysi z Kociołka Smaków

Dawno nie było żadnego wpisu z przyprawami, więc dziś przyszła kolej na wspaniałą przyprawę z Kociołka Smaków o ciekawej nazwie "Zioła Babci Marysi", nie powiem z jakimi ziołami skojarzyła mi się od razu ta przyprawa, jednak nie są to te zioła o których myślałam (a szkoda!) :D.





Opis produktu:
Zioła Babci Marysi - to uniwersalna, wspaniała, aromatyczna mieszanka ziół, przypraw i warzyw suszonych, która świetnie zastępuje wiele przypraw naraz. Nadaje potrawom niesamowity smak i aromat. Zioła babci Marysi stosowane są do zup, pizzy, zapiekanek, jajecznicy, sosów ziołowych, sałatek, twarogów, jaj, ziemniaków, a także idealna do sporządzania pieczeni, mięs mielonych, potraw z grilla, farszów oraz do potraw z ryb i drobiu. Zioła babci Marysi można stosować w trakcie i pod koniec gotowania.

Skład: majeranek, tymianek, cząber, oregano, bazylia, rozmaryn, lubczyk, marchew, pasternak, natka pietruszki, czosnek, pieprz czarny, kminek, kolendra, gorczyca, cukier, sól.


Cena: przyprawę można kupić cenie 1.44 zł / 30 g w sklepie Kociołek Smaków >>KLIK<<



Kilka słów ode mnie: Jak się okazuje Zioła Babci Marysi to przyprawa uniwersalna nadająca się do przyprawiania różnych potraw według uznania, jest mieszanką ziół i warzyw suszonych w większości popularnych i stosowanych na co dzień w kuchni polskiej, z dodatkiem ziół typowych dla kuchni włoskiej jak oregano czy bazylia. 
Przyprawa umieszczona jest w foliowej torebeczce, przypomina ziołowo-warzywny susz, nie jest ona drobno zmielona, ale oczywiście większość jej składników rozmięka w potrawie.
Zioła Babci Marysi nadają potrawom wspaniały smak i aromat, oraz wzbogacają je o dodatkowe wartości odżywcze.
Z pewnością warto mieć taką uniwersalną przyprawę pod ręką, jeśli akurat nie mamy świeżej zieleniny lub chcemy dodatkowo czymś przyprawić jedzenie, tym bardziej że produkt ten nie zawiera konserwantów i glutaminianu sodu i jest całkowicie naturalny.
Zioła Babci Marysi polecam wszystkim babciom Marysiom i nie tylko! :D 






Facebook


poniedziałek, 28 marca 2016

Nauka pisania z Wydawnictwem Niko

Dziś kilka słów o ćwiczeniach Wydawnictwa Niko przeznaczonych dla dzieci, które rozpoczynają już naukę pisania.

Literki cytrynowe - uczą pisania i poprawią mowę





Książeczkę można zakupić w sklepie Wydawnictwa Niko w cenie 6.90 zł >>KLIK<<
Ćwiczenia te przeznaczone są głównie dla dzieci w wieku 4-7 lat, w środku znajduje się cały alfabet, dzięki temu dziecko uczy się rozpoznawania i prawidłowego pisania liter. Dodatkowo w książeczce umieszczone są naklejki, które należy przykleić na poszczególnych stronach.
Książeczka zawiera 32 strony w formacie 285 x 205 mm i miękką oprawę. 
Takie ćwiczenia są idealne dla dzieci rozpoczynających naukę pisania.


Literki - od kropeczki do laseczki





Kolejną ciekawą propozycją Wydawnictwa Niko ułatwiającą dzieciom naukę pisania jest książeczka "Literki - od kropeczki do laseczki", którą można kupić w cenie 14.99 zł TUTAJ.
Ćwiczenia te są troszkę podobne do poprzednich, na każdej stronie umieszczona jest większa literka ze strzałkami wskazującymi kierunek pisania, a pod spodem znajdują się linijki i kropkowane literki oraz pusty pasek dla bardziej wprawionej rączki. Różnica między jednymi a drugimi ćwiczeniami jest taka, że tutaj literki nie idą kolejno według alfabetu, a podzielone są na grupy według cech podobieństwa małych i dużych znaków. Według autorki taki podział służy lepszemu zapamiętaniu kształtów liter i drogi ich kreślenia. Na końcu jest dodatkowo kilka stron z różnymi ćwiczeniami mającymi utrwalić zdobyte wcześniej umiejętności.
Książka zawiera 72 strony w formacie 195 x 275 mm, oprawa miękka.


Literka za literką 





Ostatnia propozycja skierowana dla dzieci rozpoczynających naukę w szkole, można ją kupić w cenie 14.99 zł w sklepie Wydawnictwa Niko >>KLIK<< 
Według mnie jest to książka dla dzieci, które już znają podstawy pisania, znajduje się tu mnóstwo ćwiczeń mających na celu te umiejętności utrwalić, może posłużyć jako ćwiczenia dodatkowe.
Ze względu na swoją różnorodność książka z pewnością jest atrakcyjna dla dzieci, znajdziemy tam wiele kolorowych obrazków, rebusy, pisanie i rysowanie po śladzie, kolorowanie, zgadywanki, krzyżówki i wiele innych. Ćwiczenia te uczą rozpoznawać wielkie i małe litery, czytać i pisać sylaby, wyrazy i zdania oraz ogólnie usprawniają grafomotorykę, a także zawierają elementy terapii pedagogicznej. 
Książka zawiera 64 strony w formacie 205 x 285 mm, oprawa miękka.


Jeśli Wasze dzieci są na etapie nauki pisania to zdecydowanie warto zainwestować w takie dodatkowe ćwiczenia, ich celem jest nauka poprzez zabawę, ćwiczenia są odpowiednio dopasowane do wieku dziecka, mają fajne obrazki i przyciągają uwagę maluchów. Polecam :)






Facebook

niedziela, 27 marca 2016

Kampania EverydayMe - szampon Head&Shoulders Menthol

Sporo u mnie ostatnio różnych kampanii testerskich, szczęście mi dopisało również na portalu EverydayMe i załapałam się do testów szamponu przeciwłupieżowego Head&Shoulders Menthol. Marka z pewnością jest Wam dobrze znana, szampony Head&Shoulders od dawna można kupić w większości sklepów z kosmetykami i nie tylko, u nas te szampony są znane, często je stosuje mój mąż, dlatego chętnie zabrał się za test wersji mentolowej.
W przesyłce otrzymaliśmy pełnowartościowy produkt o pojemności 250 ml, oraz próbki do rozdania znajomym, a także zestawy z próbką i specjalnymi paskami do zbadania łupieżu przed użyciem szamponu i po.











Skład:




Cena: ok. 12 zł / 250 ml


Kilka słów ode mnie: Szampon umieszczony jest w plastikowej butelce o ciekawym, nietypowym kształcie, butelka z jednej strony jest prosta, a z drugiej przypomina łuk. Szampon jest bardzo poręczny, dobrze leży w dłoni, zakrętka na "klik" nie sprawia problemów podczas otwierania i zamykania. 
Szata graficzna prosta, butelka w białym kolorze z niewielką ilością granatowych napisów i zdjęcie mięty z kroplami wody, zakrętka z kolei ma ładny, niebieski odcień. 
Szampon ma gęstą, płynną konsystencję, dzięki temu nie przelewa się przez palce, nie sprawia problemów przy nabieraniu i rozprowadzaniu go na włosach, doskonale się pieni i spłukuje. 
Zapach przypomina typowe kosmetyki fryzjerskie w tym przypadku z dodatkiem mentolowej nuty, bardzo lubię zapach tego szamponu. Po rozprowadzeniu go na głowie przez chwilę czuć przyjemne, kojące chłodzenie, taki szampon z pewnością idealnie sprawdzi się podczas upalnych dni.
Jeśli chodzi o działanie, szampon doskonale radzi sobie z łupieżem, zawsze gdy mam z tym problem to sięgam po szampony Head&Shoulders i zawsze łupież znika, jest to mój zdecydowany faworyt w walce z łupieżem i z czystym sumieniem polecam każdemu kto boryka się z tym problemem.
Oprócz działania przeciwłupieżowego, szampon dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy, włosy po jego zastosowaniu są miłe w dotyku i puszyste. Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych podczas stosowania szamponów tej marki, żadnego uczulenia, szybszego przetłuszczania się włosów, wysuszania itp. 
Ogólnie fajny produkt, wart polecenia, sama chętnie wracam do tych szamponów, a mój mąż stosuje je na co dzień i jest bardzo zadowolony z efektów. Jeśli jeszcze nie stosowaliście to polecam :). 



piątek, 25 marca 2016

Przesyłka od firmy Stella Pack S.A.

Dziś pochwalę się świetną współpracą, idealną dla każdej Pani Domu, otóż dzięki uprzejmości firmy Stella otrzymałam do przetestowania mnóstwo artykułów przydatnych w każdym gospodarstwie domowym.

Kilka słów o firmie:
Stella Pack S.A. to jeden z największych producentów worków na śmieci oraz niechemicznych środków czystości w Europie.
W skład grupy Stella Pack wchodzą również Stella Pack Ukraina obsługująca rynki Europy Wschodniej oraz Stella Pack Rumunia koordynująca sprzedaż naszych produktów w Rumuni, krajach ościennych oraz na Bałkanach. Naszą misją jest osiągniecie pozycji największego producenta worków na śmieci w Europie Środkowo Wschodniej. Naszą dumą są 4 nowoczesne zakłady produkcyjne na terenie Polski oraz jeden na Ukrainie, w których zatrudniamy obecnie ponad 600 osób. Jesteśmy właścicielem unikalnej technologii przetwarzania odpadów foliowych w granulat służący ponownie do produkcji wyrobów foliowych, dzięki czemu nasza produkcja jest proekologiczna i w znacznym stopniu ogranicza zanieczyszczanie środowiska naturalnego. Rozpoczęty w 2013 roku proces inwestycyjny – nowy zakład produkcyjny wytwarzający regranulat oraz rozwój zakładu produkującego worki na śmieci – prowadzi do osiągnięcia celu w postaci produkcji 3 000 ton wyrobów foliowych miesięcznie.
Nasza historia to 20 lat doświadczeń związanych z produkcją i dystrybucją najwyższej jakości produktów oraz budowania pozycji własnych marek na rynku. Własna marka kategorii premium – Stella, oraz marka ekonomiczna plus wykreowana wspólnie z Państwem marka prywatna dają nam możliwość kompleksowej obsługi tej kategorii produktów u każdego klienta. Już w tym momencie nasze produkty – zarówno pod markami własnymi, jaki prywatnymi – możecie Państwo znaleźć w lokalnych, jak i największych sieciach handlowych w Polsce i Europie. Wysoką jakość naszych produktów potwierdzają certyfikaty w tym : ISO 9001:2008, EcoLabel oraz certyfikacja SGS, a  także liczne nagrody rynku FMCG dla produktów marki premium Stella.
Nie zapominamy również o tym gdzie działamy i skąd się wywodzimy, wspierając społeczność lokalną i jej inicjatywy, kluby sportowe, działalność kulturalną, szczególną troską otaczając najmłodszych mieszkańców naszego regionu i kraju.


W ofercie firmy oprócz wyprodukowanych proekologicznie worków na śmieci, znajdziecie również produkty do użytku codziennego jak ściereczki z mikrofibry, folie aluminiowe, papiery i rękawy do pieczenia i inne produkty przydatne podczas sprzątania, gotowania oraz wykonywania innych domowych obowiązków.
Firma Stella jest również właścicielem marki Lula oferującej artykuły higieniczne jak chusteczki nawilżane czy patyczki do uszu.
Produkty marki Stella należą do kategorii premium, czyli są najwyższej jakości.

A tak prezentuje się zestaw produktów, które będę miała przyjemność przetestować i  zaprezentować na blogu :)












Znacie tą markę?





Facebook