niedziela, 1 maja 2016

Jak zrobić igielnik w kształcie kapelusza?

Jak wspominałam już kilka razy na blogu, interesuję się tematyką rękodzieła, lubię robić różne dekoracje i ozdoby w domu, szczególnie podoba mi się robienie rzeczy, które można stworzyć z niczego, z recyklingu i niepotrzebnych elementów. W związku z tym postanowiłam założyć na blogu nowy dział "Zrób to sam - kursy wzory inspiracje", gdzie regularnie będą pojawiały się różne tutoriale i inspiracje znalezione w internecie, oczywiście z przekierowaniem na strony na których zostały znalezione. Sama chętnie będę korzystać z tych wpisów, przyda mi się tutaj kącik diy, a może i Wy skorzystacie i coś sobie podpatrzycie.
Dziś zapraszam na kursiki, z których dowiecie się jak zrobić piękne igielniki w kształcie kapelusza, do ich wykonania wystarczy stara płyta CD, wata i materiał, ewentualnie jakieś ozdoby np. wstążeczki, wszystkie instrukcje zobaczycie poniżej :).






Jak Wam się podobają takie igielniki?


15 komentarzy:

  1. Bardzo nam się podobają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są :). Kurs, kursem, ale trzeba też mieć w sobie poczucie piękna, żeby stworzyć małe arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja nie mam ręki do czegoś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądają te igielniki :D Świetny post :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! ;-) Bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne inspiracje :) ja wprawdzie z szyciem mam niewiele wspołnego, ale to fajny pomysł na prezent choćby dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tourial! Bardzo ładne igielniki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie ładne! ;) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń