czwartek, 12 maja 2016

Jak zrobić kwiaty z materiału?

Kwiaty z materiału to świetny element dekoracji, mogą posłużyć do dekorowania wnętrz, garderoby, fajnie wyglądają zarówno na gumkach i opaskach do włosów, broszkach, kotylionach, torebkach, jak również na wiankach dekoracyjnych i innych dodatkach związanych z wystrojem wnętrz.
W sklepach można kupić mnóstwo rodzajów sztucznych, materiałowych kwiatów, coraz bardziej popularne stają się również kwiatki wykonane przez rękodzielników, jak i rzeczy z ich dodatkiem, jednak po co kupować skoro można sobie zrobić samemu takie kwiatki.
W internecie można znaleźć wiele ciekawych i prostych kursików na samodzielne wykonanie kwiatów, a dziś wkleję tutaj kilka z nich. Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam do oglądania i czerpania inspiracji :).










Robicie takie kwiaty w domu? Co sądzicie o tego typu ozdobach?


20 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam. Te ostatnie pasowałyby do sukienki dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie robię, ale nie dawno kupiłam broszkę w kształcie kwiatu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy takich nie wykonywałam. =/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło naprawdę pięknie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie robiłam takich ozdób, ale córki tak, zwłaszcza kiedy trzeba było podwyższyć sobie średnią z techniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Fajne cudeńka. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiatki! Napewno wyprobuje czy dam radę zrobić takie w domku.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kwiatki, najbardziej podobają mi się te różyczki.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś ślicznego, można do prezentu doczepić coś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skojarzyły mi się z kotylionami robionymi w podstawówce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne ale to zabawa nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne:)) ale u mnie cierpliwości niet ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak się napatrzyłam, że może wreszcie sama się za coś podobnego wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak mi się nudzi to czasami takie cuda tworzę :P Super filmiki :)
    Mogę prosić o KLIK ? :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakiś czas temu bawiłam się w kokardki :D

    OdpowiedzUsuń