poniedziałek, 27 czerwca 2016

Nivea Q10 Plus - Przeciwzmarszczkowe serum "Perły Młodości"

Opisywałam niedawno przeciwzmarszczkowy krem z serii Nivea Q10 Plus, który całkiem fajnie się sprawdził, a dziś zapraszam na opis kolejnego kosmetyku z tej serii, czyli serum "Perły Młodości"








Opis produktu:
WYSOCE SKUTECZNA FORMUŁA

Po raz pierwszy najwyższa dawka koenzymu Q10* zamknięta w innowacyjnej formie pereł zawieszonych w nawilżającym żelu z kwasem hialuronowym i kreatyną.

*najwyższa dawka koenzymu Q10 wśród produktów z linii NIVEA Q10 Plus. 

DZIAŁANIE

Unikalne połączenie składników naturalnie występujących w skórze gwarantuje kompleksowe działanie przeciwzmarszczkowe – redukuje nawet głębokie zmarszczki i spowalnia proces powstawania nowych.

SKŁADNIKI AKTYWNE**:

  • koenzym Q10 naturalnie występujący w skórze pełni kluczową rolę w procesie metabolizmu i regeneracji komórek, obniża liczbę wolnych rodników i chroni włókna kolagenowe,
  • kwas hialuronowy – wiąże wodę w skórze i zapewnia widoczne wygładzenie,
  • kreatyna – wspiera metabolizm komórek skóry i pomaga zwalczać oznaki starzenia.
**Badania in vitro
    SPEKTAKULARNE EFEKTY:
    • Redukcja zmarszczek o 50% bardziej skuteczna niż kiedykolwiek wcześniej***.
    • Skóra bardziej jędrna, elastyczna, gładka i miękka w dotyku.
    • Widocznie udoskonalony i młodszy wygląd skóry.
    ***Badanie aparaturowe potwierdzające skuteczność redukcji zmarszczek przeprowadzone w grupie kobiet w wieku 35-55 lat stosujących PERŁY MŁODOŚCI Q10 PLUS wraz z kremem Q10 na dzień przez 4 tygodnie.
    Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie. Produkt odpowiedni również dla skóry wrażliwej.

    Perły Młodości idealnie komponują się z pozostałymi produktami z linii NIVEA Q10 plus. Produkt odpowiedni również jako baza pod mak ijaż.

    Skład:



    Cena:  46 zł / 40 ml


    Kilka słów ode mnie: Serum umieszczone jest w podłużnej, wąskiej buteleczce z grubego plastiku, buteleczka ma przezroczyste prześwity, dzięki temu można kontrolować zużycie produktu. Kosmetyk aplikuje się za pomocą pompki, która zabezpieczona jest zatyczką/zakrętką, chroniącą przed przypadkowym naciśnięciem. Dodatkowo produkt zapakowany jest w kartonik z bogatym opisem i estetyczną szatą graficzną.
    Konsystencja serum jest nietypowa, w buteleczce widać żółte kuleczki połączone z przezroczystym żelem, co po naciśnięciu pompki łączy się, tworząc żółtą papkę widoczną na zdjęciu. "Papka" jest lekka, kremowa, żółte kuleczki rozpuszczają się na skórze i błyskawicznie wchłaniają. Kosmetyk nie pozostawia tłustego filmu, idealnie sprawdza się jako baza pod makijaż.
    Zapach serum jest delikatny, kwiatowy, miły dla nosa.
    Serum jest zdecydowanie lżejsze od kremu z tej samej serii, o ile w przypadku kremu miałam obawy czy nie obciąży cery, to tutaj już po pierwszej aplikacji nie miałam żadnych obaw. Kosmetyk świetnie sprawdza się przy cerze mieszanej, nie powoduje świecenia się skóry, ładnie wygładza, nawilża i matuje, twarz o wiele lepiej się prezentuje po zastosowaniu tego produktu.
    Według mnie ten kosmetyk dobrze sprawdzi się szczególnie teraz w okresie letnim, gdy skóra wymaga raczej lekkich kremów, nie obciążających jej za bardzo.
    Kosmetyk nie podrażnił mnie, nie uczulił, nie zauważyłam innych skutków ubocznych podczas jego stosowania, ogólnie bardzo fajny produkt, jak najbardziej wart polecenia.


    11 komentarzy:

    1. chyba miałam gdzieś próbkę tego produktu

      OdpowiedzUsuń
    2. Jestem ciekawa tego serum, kiedyś się skuszę :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Od początku podobała mi się forma tego produktu :D. Ciekawa jestem jego działania na sobie :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Ja te perełki oddalam mamie i ona jest zadowolona, dla mnie niestety składy są nie do zaakceptowania przez kapryśną cerę ;(

      OdpowiedzUsuń
    5. o to chyba coś dla mnie...:-)

      OdpowiedzUsuń
    6. Ciekawe serum, bardzo fajne są te perełki :)

      OdpowiedzUsuń
    7. wydaje mi się ciekawy, ale nie dałabym 40 zł za produkt Nivea.. aż tak im nie ufam :D wolałabym kupić coś innego :)

      OdpowiedzUsuń