poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Jak zrobić kosmiczne paznokcie?

Czasy, w których do wykonania manicure'u używano jednego lakieru, najczęściej perłowego lub czerwonego, już dawno minęły, teraz im bardziej kolorowo i zróżnicowanie, tym lepiej. Malowanie paznokci to dziś forma sztuki, na rynku dostępne są nie tylko przeróżne kolory lakierów, ale i wiele innych cudeniek pozwalających tworzyć na paznokciach prawdziwe arcydzieła. Ciekawym pomysłem jest manicure galaxy, czyli przypominający kosmos, paznokcie galaxy wyglądają bardzo efektownie i oryginalnie, dlatego dziś poszukałam kilka filmików z kursami, przedstawiającymi wykonanie takiego mani krok po kroku.
Jeśli lubicie tworzyć różne cuda na paznokciach, to zapraszam do oglądania :).







I kilka inspiracji :)

These nail designs are as easy as they are adorable:

Galaxy blue nails:

Galaxy Nails:

Dimension nails, Galaxy nails, Glossy nails, Gradient nails 2016, Jeans nails, Mysterious nails, Nails with stars, Night nails:

Instagram photo by the_nailien  #nail #nails #nailart:

Źródło: Pinterest 



Jak Wam się podobają paznokcie galaxy? :)



31 komentarzy:

  1. Świetnie ten efekt się prezentuję! :)
    Kiedyś sobie takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, podobają mi się, ale sama używam takiego standardu - jeden lakier bez kombinacji, za to różne kolory ;) Może kiedyś mnie natchnie na zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Miałam kiedyś takie! Uwielbiam kosmos ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają pięknie i pracochłonnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam sobie ten 3 filmik i widzę, że nie jest to wcale takie trudne :D A zawsze miałam wyobrażenie, że sobie z tym nie poradzę i nawet nie próbowałam...teraz widzę, że warto bo można fajne rzeczy stworzyć :) Fajny ten efekt <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już niejednen tutorial, ale i tak ciężko jest i zrobić galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój styl i gust :) nie zrobiłabym sobie takich pazurków wolę jednak klasykę ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt cudowny ^^

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny efekt <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra , nigdy takich nie miałam bo nie mam za dużo zdolności ale bardzo mi się podobają galaktyczne motywy

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są takie paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh uwielbiam takie kombinacje! :D

    Sama też robiłam takie i nawet gdzieś mam zdjęcie! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Od zawsze podoba mi się ten motyw, jednak chyba nigdy nie miałam cierpliwości aby się zabrać za jego wykonanie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż, dla mnie takie paznokcie są tandetne :-P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugi efekt z filmiku podoba mi się najbardziej :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają bardzo ciekawie, ale dla mnie są chyba odrobinę zbyt pracochłonne. Najlepiej czuję się w klasycznej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę klasyczne, jednolite pazurki :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjawiskowe ale nam później byłoby ogromnie szkoda cokolwiek robić rękami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne inspiracje, bardzo podobają mi się takie paznokcie, choć nie wiem czy sama bym sobie tak pomalowała :p
    Akurat planuję zrobić małe DIY i filmik dołączony przez Ciebie może mi w tym pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń