niedziela, 21 sierpnia 2016

Kuchnia w stylu vintage

Kuchnia to ulubione miejsce każdej Pani Domu, spędzamy w niej wiele czasu, dlatego warto zadbać by była odpowiednio urządzona, aby chwile w niej spędzone były przyjemne.
Dziś przygotowałam propozycje wystroju kuchni w stylu vintage, czyli w stylu przypominającym kuchnie naszych babć z elementami z wcześniejszych epok. Kuchnie urządzone w ten sposób są przytulne, w kolorach bieli, pastelach lub czerwieni, pełne uroczych dekoracji charakterystycznych dla tamtych czasów.

Mod Vintage Life: Vintage Kitchens. Paint color Annie Sloan chalk paint in French Linen. Match Lowes Waverly Home Classics: Beige Shadow OR Shermin Williams: SW Intellictual Gray 7045:

A black-and-white marble floor is a classic touch in an eclectic Foursquare kitchen.:

vintage kitchen - yes pleeeeeeeease I LOVE the mint colors distributed throughout:

The rounded cabinet ends and countertop add a nice whimsy and opportunities for displays.:

Vintage kitchen - so pretty -- love the cabinet colors and tile backsplash. Drawer pulls and knobs.:










How to Make a “Vintage” Kitchen Sign:

Katie Alice Vintage Baking. Lovely country farmhouse kitchen. Why not head on over to join our FREE interior design resource library at www.FlorenceAndFreya.com?:























Źródła: PinterestGoogle


Co sądzicie o takich wnętrzach urządzonych "po staremu"? 



25 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych wnętrzach
    Ja bym z chęcią w takim stylu urządziła kuchnię
    Ale często takie postarzane meble sa o wiele droższe niż te standardowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie oprócz drugiej mi się podobają . Lubię styl vintage :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój styl... piękne kuchnie!! Sama mam podobną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże cudowne kuchnie!! W takich to aż przyjemność gotować :) Moja mama byłaby oczarowana :P ja tam wolę nowoczesne kuchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te inspiracje :) jednak chyba wolę coś klasycznego, bo wiadomo każda moda szybko przemija

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie mój styl, taka kuchnia to moje marzenie! Ahh może kiedyś!

    nice post, kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kuchnie są świetne, pełne ciepła i uroku! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ladne aczkolwiek nadmiar rzeczy by mnie orzytloczyla

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre urządzenia mi się podobają, inne wolałabym oglądać tylko na zdjęciach, w filmach.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne, takie mieszkania maja urok <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przekonałaś mnie! Muszę coś zrobić ze swoją kuchnią :) Takie vintage w najlepszym wydaniu bardzo mi się podoba. Nie przepadam za zbytnią nowoczesnością. Lubię drewno, czuję się wtedy w takich pomieszczeniach "swojsko", jak u siebie.
    Kuchnia na zdjęciu numer 8 jest urocza :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, uwielbiam styl vintage. Choć w pierwszej chwili pomyślałem, że będzie to vintage po polsku, czyli jakieś kuchnie z PRLu :-P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze marzyłam by swoją kuchnię urządzić w takim stylu <3 chciałabym mieć taką "starą" białą komodę a w niej talerze w kwiaty *.*

    Cudowny blog, obserwuję i po cichu liczę na rewanż :)
    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te kuchnie. :) Obserwuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany..jaki piękny ten styl! Szkoda, że mam urządzoną kuchnię i narazie brak remontów w planach...:(

    Zapraszam do mnie: http://sylwiaidzieci.blogspot.com/. Obserwacje, komentarze mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie wnętrza. Mają swój charakter. Szczególnie te w jasnych barwach! :O

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten styl jeśli chodzi o kuchnie, rewelacyjnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Those pictures are incredible! I have just changed all my room and painted the wardrobe and tables with "old white", what makes it look even better :)
    Have a wonderful day, dear!
    Already following you so we could read each other better :)
    xxxxxx


    Elena from
    Somniare Aude blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię styl , podobny do tego co pokazałaś w tym poście
    Moj blog to <>
    Jeśli ci się spodobało zostań ze mną na dłlużej i zobserwuj

    OdpowiedzUsuń