poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Moda w folkowym stylu

Pewnie nieraz wspominałam, że uwielbiam styl folkowy zarówno w muzyce, w wystroju wnętrz, ale także w modzie, chętnie kupuję ciuchy z ludowymi akcentami. Moda folkowa nawiązuje do polskiej, jak i zagranicznej tradycji i kultury, charakteryzuje się pięknymi, kolorowymi wzorami, głównie kwiatowymi, zaczerpniętymi z dawnego, wiejskiego i ludowego stylu, połączonego ze współczesnością, co nadaje ubraniom i dodatkom niepowtarzalnego charakteru. Folkowe ubrania i dodatki są designerskie, przypadną do gustu wielbicielom stylu boho i etno, oraz miłośnikom ludowych klimatów.
W internecie można znaleźć wiele sklepów z takimi ciuchami, dodatkami, jak również elementami wystroju wnętrz w stylu ludowym, a dziś wklejam trochę modowych inspiracji :).

"If you think you're the only one she'll want in this world Then you don't know nothin' 'bout girls." -Miranda Lambert:

╰☆╮Boho chic bohemian boho style hippy hippie chic bohème vibe gypsy fashion indie folk the 70s . ╰☆╮:

sacos bordados rapsodia - Buscar con Google:

╰☆╮Boho chic bohemian boho style hippy hippie chic bohème vibe gypsy fashion indie folk the 70s . ╰☆╮:

A bright embroidered denim jacket with a girly skirt and pop purse. A fun weekend flea market look.:

inspiracje modą ludową - Szukaj w Google:

Блузки ручной работы. Ярмарка Мастеров - ручная работа Сорочка "008". Handmade.:

Unique ethnic minority chinese clothing:

Mexican Embroidered Vintage 70s SS White Cotton Mini Boho Dress S M:

Блузки ручной работы. Ярмарка Мастеров - ручная работа Модель "024". Handmade.:

Платья ручной работы. Ярмарка Мастеров - ручная работа "Русский Стиль" - платье из платка. Handmade.:

Polish folk inspired dress:

Платья ручной работы. Ярмарка Мастеров - ручная работа Платье "Мальва". Handmade.:

Платья ручной работы. Ярмарка Мастеров - ручная работа Платье " Летние сумерки". Handmade.:

Current obsession is embroidered denim, perfect for festivals and life x:

Chernikova | Ukrainian fashion:

#Ukrainian #style Вишивана історія від Оксани Караванської:

_dsc3032wf_1.jpg:
울산오피,010↔5962↔1939울산오피녀,울산아로마,울산삼산오피,울산OP,울산밤문화,울산오피이실장 https://twitter.com/ulsanop9 https://www.facebook.com/ulsanop5p https://sites.google.com/site/ulsanop01048883180/ https://www.pinterest.com/ulsanop6/:

Corset made with Ukrainian babushka fabric:

bohemian boho style hippy hippie chic bohème vibe gypsy fashion indie folk:

Źródło: >>KLIK<<


Co sądzicie o takich wzorach?



19 komentarzy:

  1. Wszystcko wygląda wspaniale! Chętnie przygarnełabym te spódniczki,lub kurteczki!
    -----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje, bardzo lubię takie folkowe wzorki. Są urocze.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te wzory, lecz nie widzę siebie w takich kolorowych ubraniach :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam nasze piękne tradycyjne wzory. Jest w nich coś
    urzekającego. Nie ma chyba piękniejszego widoku niż piękna
    Polka w wianuszki ubrana w tradycyjną ludową sukienkę <3
    Spódniczka od Cleo już od dawno mnie kusi.

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie wzory :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Tradycyjne wzory zawsze mnie urzekają <3
    zapraszam do mnie
    zuzik-blog.blogspot.com
    może wspólna obserwacja?
    na wszystkie obserwacje i komentarze, odpowiadam tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam ubrań w tym stylu jednak na kimś bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmmm ciekawe podejście do tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne motywy, również podoba mi się taki styl w ubiorze :)
    Obserwuję jako aknezz

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za takimi ciuchami, ale muszę przyznać że nawet ciekawie wyglądają i może kiedyś się do nich przekonam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stroje ::D
    Ta czarna sukienka z paskiem prześliczna :)

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem folkowe wzory są mega na czasie i jestem jak najbardziej na TAK! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście bardzo podobają mi się same ludowe stroje, a nie tylko ubrania z takim motywem.. Jednak ani jedno ani drugie nie wygląda na mnie najlepiej.
    poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanką takich strojów chyba że na kimś :P Chętnie zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Folkowe wzory to nasze klimaty :D Szkoda, że tak trudno dostać takie ładne ubrania :)Mamy jedną bluzeczkę w takim stylu i nosimy do zdarcia xD

    Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu <3

    OdpowiedzUsuń