środa, 24 sierpnia 2016

Proste fryzury na długich włosach

Jeśli szukasz pomysłu na proste uczesanie, chcesz zmienić coś w swojej fryzurze, a może nie wiesz jak uczesać się na imprezę, zapraszam na dzisiejszy wpis, przygotowałam w nim inspiracje "fryzurowe", będące jednocześnie kursami, dzięki którym stworzysz sama w domu fajne i oryginalne uczesanie, bez pomocy fryzjera :).

The Half Up Lace Rose Hairstyle Pictures, Photos, and Images for Facebook, Tumblr, Pinterest, and Twitter:

Diy Fauxhawk Braid Step By Step:

Pretty Braided Crown Hairstyle Tutorials and Ideas / http://www.himisspuff.com/easy-diy-braided-hairstyles-tutorials/46/:

Easy Twisted Heart Hairstyle Pictures, Photos, and Images for Facebook, Tumblr, Pinterest, and Twitter:

Upside Down Braid And Bun Tutorial:

The Beauty Department: Your Daily Dose of Pretty. -   RED CARPET READY:

20 Hair Styles You Can Totally DIY - Page 3 of 5 - Trend To Wear:

50 Simple Five Minute Hairstyles for Office women: DIY:

Rose pony braid! A perfect 10 minute hairstyle to keep it cute all summer! | DIY Hair Style:

Örgü topuz modeli:










Źródło: Pinterest, Google



Robicie jakieś fryzury, czy wolicie pozostawić to sprawnym rękom fryzjera? :)





16 komentarzy:

  1. Fryzury są świetne, patrząc a nie aż żałuję że ścięłam włosy :) dobrze, że mogę się przynajmniej wykazać na głowach koleżanek, bo czasami potrafię wyczarować cuda :D

    Http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. żebym ja tak umiała.. ja ciągle chodzę w rozpuszczonych, tak czuję się najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne modne fryzurki! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo inspiracji :p
    Wszystko wydaje się takie proste, w praktyce jednak bywa inaczej
    dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż
    Zapraszam również do mnie :

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzury śliczne, jednak większość dla mnie za trudna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzury naprawdę wyglądają bosko ale w moim wykonaniu i przy moich cienkich włosach to szczerze czarno to widzę :D Lubię się najbardziej w rozpuszczonych włosach gdyż mam odstające uszy :P ale jak już idę na jakąś imprezę gdzie wiem, że się zagotuje w rozpuszczonych to oddaję się w ręce fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam kiedyś...nie wyszło XD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość z tych fryzur dodatkowo szybko można zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee moje już obcięte ale jak miałam długie włosy lubiłam kombinować z fryzurami.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam niestety za krótkie włosy na takie cuda :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw inspiracji, zdecydowanie kilka fryzur wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fryzurki, na pewno wypróbuje :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie fryzurki mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne fryzury :) wszystkie już wypróbowałam :) pozdrawiam i obserwuje :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń