poniedziałek, 26 września 2016

Dance fitness - Nevena & Goran

Moi Drodzy, wspominałam już wielokrotnie na blogu o moim zainteresowaniu zumbą, bardzo polubiłam taką formę aktywności fizycznej, lubię muzykę, lubię taniec, a zumba jest świetnym połączeniem tańca i ćwiczeń. Takie treningi znacznie poprawiają kondycję i wspomagają odchudzanie, poza tym nie są nudne i monotonne, a to był dla mnie główny problem przy wykonywaniu ćwiczeń np. z panią Chodakowską.
Zumbę tańczę w domu przy komputerze, nie zapisywałam się na żaden kurs, ponieważ ćwiczenia w domu bardziej mi odpowiadają, ćwiczę wtedy kiedy mam czas i chęci :). W związku z tym przeszukuję internet, a konkretnie You Tube, wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu ciekawych filmików z mało skomplikowanymi krokami :). Ponieważ w internecie wielu profesjonalistów dodaje swoje filmy, postanowiłam co jakiś czas robić listę takich propozycji, dla osób, które tak jak ja, chciałyby sobie troszkę potańczyć w domu i nauczyć się nowych kroków :).
W dzisiejszym wpisie pojawi się kilka filmów pary, duet nazywa się "Nevena & Goran" i na ich kanale można znaleźć wiele ciekawych propozycji tanecznych do różnych przebojów.
Zapraszam do oglądania :)











Jak Wam się podobają takie tańce? :D

Więcej ciekawych filmików duetu "Nevena & Goran" znajdziecie na ich kanale na You Tube.

22 komentarze:

  1. Świetna sprawa ! Z przyjemnością się ich ogląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najprzyjemniejszy ze sportów. Daje to świetny efekt wizualny aż samemu chce się tańczyć !

    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się ogląda, ale to raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, czy polubiłabym taką aktywność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię aktywność fizyczną pod każdą postacią :) Zumba to świetna sprawa :) Pozdrawiam i obserwuję :)
    Zapraszam do siebie: www.kwadransdlaciebie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zależy, która piosenka. Tak średnio dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne :) a ja szukałam coś do poruszania się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zumba to świetna sprawa, wydaje się co to takiego poskaczą, poskaczą i to koniec, ale jednak można się zmęczyć przy takim skakaniu ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, treningi z Ewą są strasznie nudne :( ale czego się nie robi, by pozbyć się trochę brzuszka ;)
    Zapraszam do mnie, obserwuję i liczę na rewanż ;)
    www.seminails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obejrzałam wszystkie XD Są super <3 Ja niestety nie mogę tańczyć, bo mam problemy z kolanami, ale wszystkim, którzy próbują życzę powodzenia :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zumbe :) muzyka ekstra :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również lubię ćwiczyć w domu przed laptopem. Ćwiczę kiedy mam ochotę, chociaż zajęcia na siłowni z wykupionym karnetem bardzie by motywowały ;D a flmiki fajne. Zumby jeszcze nie ćwiczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie bomba!

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham zumbę :) Chodziłam, kiedyś nawet na zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A wiesz, że z ciekawości włączymy sobie te filmiki w weekend? :D Mamy od dłuższego czasu ochotę potańczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale genialnie to wygląda! <3 Szkoda, że z moją synchronizacją tak krucho, bo chyba prędzej bym sobie nogi przy dance fitness połamała niż coś bym poćwiczyła :D Hahaha :D Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Trening w formie tańca to zawsze świetna decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś ćwiczyłem tak z jakąś zagraniczną trenerką, ale już jej nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również nie lubię ćwiczyć z Chodakowską . O zumbie ostatnio bardzo dużo słyszę będę musiała spróbować .

    OdpowiedzUsuń