czwartek, 22 września 2016

Frisco.pl - wygodne zakupy online

W dzisiejszych czasach, w dobie internetu, bardzo wygodnym rozwiązaniem jest możliwość robienia zakupów online z dostawą do domu. Osobiście z tej możliwości korzystam już od dawna, mieszkając na wsi nie zawsze mam czas i chęci, żeby jeździć do miasta w celu poszukiwania ciuchów, kosmetyków czy innych rzeczy potrzebnych w domu, nie mówiąc już o tym, że w internecie jest o wiele większy wybór produktów niż w sklepach stacjonarnych.
Sklepem internetowym, który w znaczny sposób ułatwia życie swoim klientom, jest supermarket frisco.pl, gdzie można znaleźć wszystkie niezbędne rzeczy codziennego użytku. Sklep posiada bogatą ofertę artykułów spożywczych, produkty toaletowe, biurowe, artykuły związane ze zdrowiem i urodą, rzeczy dla dzieci, całą masę środków czystości, a także produkty dla naszych pupili.
Przyznam, że o ile robię zakupy przez internet bardzo często, to w supermarkecie internetowym jeszcze nie miałam okazji nic kupować, dlatego chętnie skorzystałam z możliwości zrobienia pierwszych zakupów w takim sklepie, by zobaczyć jak to wszystko wygląda i jak szybko zakupy dotrą pod moje drzwi :).
O tym wszystkim zaraz napiszę, ale najpierw pochwalę się co sobie kupiłam:









Zrobienie zakupów w sklepie frisco.pl okazało się być bardzo proste i bezproblemowe, wystarczy się zarejestrować, podać kod swojej miejscowości i już można wkładać wybrane rzeczy do koszyka, a na koniec wybrać sposób zapłaty. Wpisanie kodu jest konieczne ze względu na to, że niektóre produkty mogą być dostarczone specjalnym transportem tylko w Warszawie i okolicach, a dla osób mieszkających w dalszych okolicach wyskakuje lista artykułów, które mogą być dostarczone kurierem.
Dla mnie nie stanowi to żadnego problemu, gdyż produkty świeże, takie jak owoce czy warzywa, wolę sobie kupić w zieleniaku czy na targu, natomiast jest mnóstwo rzeczy codziennego użytku, które wygodniej jest po prostu zamówić, poświęcając na to zdecydowanie mniej czasu, niż podczas zakupów w sklepie stacjonarnym.
Sklep frisco.pl bardzo ułatwia wyszukiwanie produktów, dostępna jest zarówno lista ze spisem kategorii artykułów, jak i specjalna wyszukiwarka, w której wpisujemy interesującą nas rzecz, oprócz tego jest dostępna lista artykułów na promocji, nowości i bestsellerów, a także podział na marki. Produkty można sortować według ceny, lub kolejności alfabetycznej. Dodatkowo możemy się zainspirować i wybrać produkty polecane w dziale "Inspiracje kulinarne".
Istotną zaletą robienia zakupów w tym sklepie, poza zaoszczędzeniem czasu oczywiście, jest darmowa przesyłka od kwoty zamówienia 150 zł, czyli nie dość że robicie sobie zakupy, to jeszcze za darmo przywożą je Wam do domu :). 

W moim koszyku znalazły się dobrej jakości artykuły szkolne dla syna, kosmetyki do włosów, których wcześniej nie miałam okazji testować i właśnie w sklepie frisco wpadły mi do koszyka :D ( z pewnością niedługo pojawią się recenzje ), coś do pochrupania i do wypicia, a także rarytas dla męża, który jest wielbicielem wszelkiego rodzaju mielonek i pasztetów, czyli pasztet z kaczki z winem Madera.
Przeglądając ofertę sklepu byłam zaskoczona dużą ilością suplementów, produktów zdrowotnych i wszelkiego "healthy food". W sklepie znajduje się również dział z artykułami organicznymi, myślę, że przy następnych zakupach skupię się na tym dziale właśnie. Widać, że sklep wychodzi naprzeciw oczekiwaniom każdego klienta i dla zwolenników zdrowego odżywiania również znalazło się w nim miejsce :).

Przesyłka dotarła do mnie szybko, bo w ciągu dwóch dni, międzyczasie dostawałam powiadomienia na maila o wysyłce towaru. Kurier dostarczył mi paczkę całą, nieuszkodzoną, dobrze zabezpieczoną, także zakupy odbyły się bez żadnych komplikacji. 
Z pewnością taka forma robienia zakupów jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które nie mają czasu lub możliwości chodzić po stacjonarnych supermarketach, tutaj na spokojnie można wybrać sobie produkt, a ciężkie zakupy zostaną dostarczone pod same drzwi, co ułatwia życie np. osobom starszym, nie posiadającym samochodu.
Jak dla mnie takim okresem, w którym szczególnie nie lubię kupować w sklepach stacjonarnych jest czas przed świętami, nie cierpię tej gorączki przedświątecznej, spędzania kilku godzin na chodzeniu po sklepach, stania w długich kolejkach i nie ukrywam, że takie zakupy online bardzo przypadły mi do gustu :).
Od tej pory na pewno będę częściej wybierać zakupy w sklepie frisco.pl z dostawą do domu, według mnie sklep jest jak najbardziej godny polecenia :).






Facebook



29 komentarzy:

  1. Zrób taki wpis odnośnie stron z butami. Także męskimi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam do sklepu i mają naprawdę fajny i ciekawy asortyment, :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym wcześniej, ale to świetna opcja, czasami nie mam ochoty ani siły biegać po sklepach, teraz można sobie wszystko zamówić do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, aż miło się czyta... ja również jestem wielbicielką sklepów internetowych i mnóstwo rzeczy kupuję przez Internet ale we frisco.pl jeszcze nie byłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak preferuję zakupy w sklepach stacjonarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zakupy są fajne jak ma się sprecyzowaną listę zakupów lub gdy nie ma czym dojechać do sklepu. Ja lubię czasem sobie pooglądać niektóre rzeczy w sklepie, ale muszę być wtedy sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wafle ryżowe takie wspaniałe i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robiłam nigdy takich zakupów online, ale mogłoby to okazać się ciekawą sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie robiłam zakupów w takich sklepach ale może się kiedyś przekonam, w sumie fajnie bo przynajmniej nie trzeba dźwigać (wody, mąki i te sprawy) i można w domu na spokonie przemyslec czego na prawde potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zakupy :) widzę, że wszystko jest w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie korzystałam póki co z frisco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam zakupy przez internet ! :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/narzutka-czerwonoczarna-krata-ciepo-w.html

    OdpowiedzUsuń
  13. taki sklep online to spora wygoda zwłaszcza dla kogoś mieszkającego na wsi albo kogoś kto nie ma czasu, ochoty albo mu sie zwyczajnie nie chce ruszać z domu

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię robić zakupy przez internet chociaż mieszkam w mieście :) Z frisco jeszcze nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa! Nie znałam tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie robiłam takich internetowych zakupów ale wydaje się to być świetną alternatywą dla osób które nie mają czasu latać po sklepach

    OdpowiedzUsuń
  17. oo brzmi ciekawie, ciekawe czy znajdę produkty do włosów z ziołowych serii... w Hiszpanii ich brakuje na rynku
    udanego dnia :*
    muack :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego sklepu, ale ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super paczuszka! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jakos nie jestem do kupowania online.
    Widzę,że zrobiłaś duże zakupy.:)
    Fajnie.
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tego sklepu ,ale chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wole stacjonarne sklepy jezeli chodzi o zywnosc. Nie oplaca mi sie czekac 2 dni na otrzymanie serka czy owsianki, ktora mam pod nosem w sklepie. Jest sie mlodym, ruch do sklepu to nic wielkiego ;) Minus tego sklepu tez taki, ze darmowa wysylka od 150 zl, nie oszukujmy sie, ale malo osob robi zakupy za taka kwote.
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też zależy jak często ktoś robi zakupy i czy lubi co chwila latać do sklepu po samą owsiankę, mąkę czy mleko. Jeżeli ktoś zrobi sobie długą listę zakupów na 2 tyg. czy miesiąc, w której uwzględni również wszelkiego rodzaju środki czystości i artykuły higieniczne, to naprawdę kwota 150 zł to wcale nie jest dużo.

      Usuń
  23. Nie słyszałam wcześniej o takim sklepie ;) Zakupy internetowe robię rzadko, bo lubię wcześniej wszystko "wydotykać" zanim kupię :DD ale coraz bardziej przekonuję się do takich zakupów, jest to wygoda :)

    Pozdrawiam i obserwuję :**
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń