czwartek, 13 października 2016

Jak przerobić stare buty?

Ostatnio bardzo popularnym zjawiskiem staje się przerabianie różnych rzeczy, a zwłaszcza ubrań, powstają nawet programy typu "Jacyków w Twojej szafie", gdzie pan Tomasz wyszukuje bohaterkom swojego programu stare i wydawałoby się niemodne ciuchy w lumpeksach i po niewielkiej przeróbce, tworzy z nich bardzo ciekawe stylizacje.
Takie przeróbki pozwalają zaoszczędzić parę groszy i stworzyć ze starej rzeczy coś nowego i niebanalnego, czego nie znajdziecie na ulicy i w sieciówkach. Daje to również możliwość uruchomienia swojej wyobraźni i tworzenia czegoś z niczego, co już samo w sobie może dać wiele satysfakcji.
Przerabianie ubrań nie jest już żadną nowością, ale czy słyszeliście o przeróbkach butów? Okazuje się, że nawet tą część garderoby można świetnie przerabiać, o ile jeszcze podeszwy nie odpadają i buty nadają się do chodzenia :).
Zapraszam dziś na garść pomysłów na to jak dać butom drugie życie, czasami niewielka zmiana sprawi, że but zupełnie inaczej się prezentuje i może jeszcze przez jakiś czas posłużyć :).

Make a pair of sparkly red shoes just like Dorothy in The Wizard of Oz:

Tie-Dye Sneakers -  DIY summer - tie die tutorial:

Darth Vader Shoes #starwars #tutorial:

swellmayde: HOLIDAY DIY | EMBELLISHED PUMPS:

Couturella: The best DIY shoe ideas:

All Tangled Up | DIY EMBROIDERED CANVAS SHOES BY THE SEA - Motte:

Silkspike Dolls Picture Tutorial - Making Cinderella's glass slippers for a Panto stage prop - inspired by a You Tube video by Mark Montano.:

Emmy DE * DIY Tassel Sandals ~ You’ll need: strappy sandals (here Stewart Weitzman Nudist ), 8 pieces of 5×5 ultra suede fabric (2 of each color), fabric glue, fabric shears, ruler, pen (images by HonestlyWTF):

DIY Lace converse sneakers tutorial:

To get the perfect galaxy ~constellation~ sneakers, press toothbrush bristles onto the shoe.:

Would be a cute idea to use wedding invitations to make wedding shoes :0):

DIY Glitter Shoes from The Crafted Life #12monthsofmartha #marthastewartcrafts:

Jimmy Choo Ombre Shoes DIY ---- interesting idea...I would also tape-off heel and sole edges to retain original color.:

grab some cheap off-brand of Vans and go-to-town with the Sharpies! The designs are endless.:

DIY Projects - SMOKING SLIPPERS....Make a pair with your wedding theme. Great for the Bridal Shower, Rehearsal Dinner, etc. If you can't do, find that person that's crafty & ask to do as a bridal or wedding gift.:

Comic Book Shoes – DIY | ~*Please Follow Along with Me *~:

Cool DIY Fashion Ideas | Fun Do It Yourself Fashion projects | Learn how to refashion and sew jeans, T-shirts, skirts, and more | Lace Slip-on Sneakers | http://diyprojectsforteens.com/cool-diy-fashion-ideas/:

studded high heels - this is lovely, but there is no pair of mine left to bling up :D:

☠ ℋalloween • How to make witch shoes from old worn out heels:

Tutorials on how to upgrade an old pair of heels into a stylish new fashion statement. •~•HRM•~•:

DIY Fabric Accent Sneakers - A Little Craft In Your DayA Little Craft In Your Day:

DIY: Give old shoes a makeover with neon paint - using nail polish. I would also recommend Montana spray paint.:

These 26 Adorable Projects Will Totally Change The Way You Look At Buttons!:

La Belle Lutetia - Mercerie Discount - Ruban Fantaisie : https://mamerceriediscountlabellelutetia.com/97-rubans-passementerie:

DIY hippies style flip-flops. Wonderful idea!!  http://urbanizedsisters.wordpress.com/2012/11/04/91/:

Drawer Dividers: DIY Re-purposed Cereal Boxes with fabric or washi tape coverings. Or just leave the cardboard like I would:

Merrick's Art // Style + Sewing for the Everyday Girl: HANDMADE HOLIDAYS: DIY LEOPARD LACE-UP FLATS:

FRUGAL-NOMICS.COM DIY: Jeweled Shoe Clip #jewels #shoeclip #diy |  Details on Frugal-nomics.com/diy:

DIY | HEART FLATS #shoes #refashion #fallfashion - check out my other pins for @FaveCrafts this month as guest pinner:

DIY: Designer Shoes Project  OMG!  I love this idea!:

I've been looking and looking for a good diy for a galaxy shirt and I can't find one this is perfect. Even if it is on a pair of shoes lol:

Źródło: Pinterest




Właśnie sobie przypomniałam, że mam w domu stare, nieco zdarte balerinki i chyba wypróbuję któryś z tych pomysłów, żeby je trochę odnowić :).

A Wy co sądzicie o takich przeróbkach?


29 komentarzy:

  1. Genialne niektóre przeróbki!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre pomysły bardzo fajne, niektóre niestety nie dla mnie :) Żałuję, że ostatnio wyrzuciłam trochę zdarte szpilki - można było im badać drugie życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Często odnawiam lub przerabiam ciuszki ale butów nie próbowałam jeszcze przerabiać .

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje, uwielbiam dawać rzeczom drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam takich przeróbek butów :) niektóre propozycje całkiem ciekawe, podobają mi się sandałki z frędzelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne przeróbki :D Niektóre sama chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Większość pomysłów naprawdę świetna!

    http://michalinm.blogspot.com/ Zapraszam do mnie i do udziału w ankiecie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Pomysły na trampki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie świetne pomysły ♥
    Obserwuje :) i zaparszam do mnie

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysły! Sandałki z tymi dekoracjami najlepsze ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to jedynie ozdobiłabym trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No te brokatowe i komiksowe buty wyglądają super :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-oh-twinkledeals-2.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje, buty można przerobić z nudnych na bardzo gustowne i oryginalne :)

    Zapraszam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow... super pomysły! Sama zrobiłam sobie kiedyś buty w stylu TIE-DYE :) Są świetne, specjalnie na to kupiłam nie zwywalne (czy tam nie ścieralne nie wiem) farby. Jeszcze mi zostały :D Może zrobię jeszcze inne?

    Pozdrawiam!
    porysownik.blogspot.com KLIK
    zakacik-bloggerki.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe inspiracje. Niektóre z nich już kiedyś widziałam, a inne to zupełna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre pomysły świetne, ja tylko dodam od siebie że to właśnie buty decydują w dużej mierze o tym czy nasz wygląd jest atrakcyjny i nowoczesny - jeśli ubierzemy stare lub niemodne buty, to choćby cały ubiór był świetny, to buty zniweczą cały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły, choć ja byłabym zbyt leniwa na to, ale naprawdę podziwiam takich ludzi, dla których jest to hobby :).

    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. co jedne to lepsze.... metamorfozy rewelacja! Po co płacić duże pieniadze jak można samemu przerobić a jaka satysfakcja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne pomysły! :D Holo szpilki są cudowne, tak samo jak te pierwsze buty <3 aż chce się przeszukiwać szafę z butami po takim czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! A te wszystkie szpileczki, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sposób z frędzelkami i sandałkami mnie oczarował!! Jak dla mnie takie przeróbki zdecydowanie na tak!

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no... Niektóre pomysły są kapitalne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Do ślubu szukałam białych butów i szkoda mi było wydać pieniądze na typowo ślubne białe buty, które założę tylko raz więc kupiłam buty za 70 zł w kolorze ecru i białym lakierem do paznokci nadałam nowy kolor. Jak się później okazało buty założyłam jeszcze kilka razy do jasnych sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja. Nie wpadła bym na to.:-)

    OdpowiedzUsuń