piątek, 7 października 2016

Sztuka składania serwetek

Serwetki papierowe niewątpliwie mogą stanowić efektowną dekorację stołu, z pewnością nieraz spotkaliście się z taką ozdobą na weselach czy innych uroczystościach w wynajętych lokalach, ale dlaczego by nie zachwycić gości w domu? Wystarczy tylko poszukać kursów w internecie i nauczyć się samemu tworzyć serwetkowe cuda, z pewnością taka umiejętność bardzo się przyda, można ją wykorzystać przy okazji świąt, urodzin, imienin i innych domowych imprez. W ten sposób sprawicie, że stół będzie się pięknie prezentował, a goście będą mile zaskoczeni :).
















Układacie serwetki w podobny sposób, czy raczej nie zwracacie uwagi na takie szczegóły? :)


15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na dekorację stołu :) Zawsze chciałam się tego nauczyć, jak składać serwetki, żeby robiły duży efekt :) Muszę poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne, przydadzą się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie próbowałam, ale niektóre wyglądają bardzo efektownie! Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, chyba bym nie miała cierpliwości ;-) Ale wygląda to pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, w przyszłym tygodniu mam gości w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda,składanie serwetek to faktycznie sztuka,a jej efekty cieszą wzrok

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podobały mi się takie zdobienia z serwetek, tylko cierpliwości do ich zrobienia mi brak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam stół wykończony serwetkami w różnym efektownych wzorach ale nie zawsze mi wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze, gdy wiem, że będę mieć gości planuję w jakiś ciekawy sposób złożyć serwetki, tylko zawsze kończy się na planowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze składam serwetki na jakieś przyjęcia. Jestem po technikum hotelarskie i tam wycwiczylam ta umiejętność do perfekcji ;) z pozoru to nie takie trudne ale trzeba dojść do wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam się, że ja nie składam w tak piękny sposób serwetek. Nie potrafię, oczywiście wszystkiego można się nauczyć, jak to mówi mój Ukochany, kreatywna to ja jestem, ale za to mało cierpliwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoo to jest świetna ozdoba na imprezach jak nawet w najprostszy sposób ne umiałam tego zrobić :P

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/hit-czy-kit-trendsgal.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Często w szkole składamy serwetki , to świetna zabawa .

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczególnie przydają nam się takie filmiki kiedy szykujemy stół do Wigilii :)

    OdpowiedzUsuń