sobota, 15 października 2016

Wnętrza w stylu boho

Wnętrza boho nawiązują do hipisowskiego stylu, połączonego z elementami ekologicznymi, etnicznymi i ludowymi z dodatkiem designu charakterystycznego w latach 60. Są to wnętrza bardzo kolorowe, z dużą ilością wzorów, struktur i przedmiotów, pełne luzu i klasycznego nieładu.
Najlepszym określeniem tego stylu jest patchwork, ze względu na znajdujący się w nim misz masz różnych, wydawało by się nie pasujących do siebie, elementów i form.
Aranżacje w stylu boho inspirowane są paryską cyganerią z XIX wieku, ale znaleźć tam można również nawiązania do różnych kultur, przede wszystkim do Indii i charakterystycznych dla tego kraju intensywnych barw i orientalnych wzorów. W tego typu wnętrzu nie może zabraknąć kolorowych poduszek, dywanów, przedmiotów dekoracyjnych na ścianach, roślinności, barwnych tkanin i orientalnych detali. Meble nie muszą tworzyć kompletu, można je łączyć według uznania, tak by było wygodnie.
Taki styl magiczny i energetyczny, z pewnością jest dla osób odważnych i niepokornych, nie ma w nim miejsca na na szarość, nudę i spokój, to eksplozja barw i wybuchowa mieszanka wzorów, dla ludzi posiadających kolorową duszę. Osoby ceniące bardziej stonowane wnętrza mogą oczywiście się zainspirować i wprowadzić drobne zmiany, by nieco ubarwić mieszkanie i nadać mu charakteru.


So cozy...so impractical... A Gallery of Bohemian Living Rooms | Apartment Therapy:

bohemian decorations | BOHEMIAN DECORATING IDEAS. VINTAGE BOHO CHIC. / Colourful living ...:

Now, I love color - in the gardens, in my clothes, in nature... and the shades in this room reflect some of my favorites... but I'm not sure I could live in this. I think your eyes and brain need a place to rest once in a while...:

Bohemian Color:

Bohemian:

ColorFul Furniture:

Colorful Tropical Home Interior- Casa Brazil:

miscelânea do Sig Bergamin...adoro!:

Mixed prints and patterns make this living room so boho chic #bohemianhome #bohemianstyle #interiordesign”:

Boho living room:

boho; Yellow house on the beach: Color and classic style:

Finding peace in my little neverland.#bohostyle #bohemiandecor - a little too much stuff, but the ideas are good:

.......next to the table...on the walls...old scraps of wallpaper....tattered bohemian goodness.....poetic wanderlust ~tracy porter via~e-magDECO: « Le Souffle d'Inécha »:

2585055_original.jpg:

Apartment Therapy Karen's Color Explosion:

rouge:

Beautiful bright color kitchen to wake up to! Katharina Wormann - kitchen:

Hippie:

Boho style:

The back of this bench could be a very easy - yet different - way to embellish a make over:

Boho:

Colorful Bathroom:

EN MI ESPACIO VITAL: Muebles Recuperados y Decoración Vintage: diciembre 2011:

Michele Varian and Brad Roberts’s fourth-floor SoHo loft; photo by Bruce Buck - NYTimes.com:

Boho Home :: Beach Boho Chic :: Living Space Dream Home :: Interior + Outdoor :: Decor + Design :: Free your Wild :: See more Bohemian Home Style Inspiration @untamedorganica:

Free your Wild :: Beach Boho :: Living Space :: Bedroom :: Bathroom :: Outdoor :: Decor + Design :: See more Bohemian Style Home Inspiration @untamedorganica:

On Creating A Bohemian Paradise (At Home): 4 Tips From Interior Expert Justina Blakeney. | Blog | The Fix:

Źródło: Pinterest




Istne szaleństwo! :D 

Jak Wam się podoba taki styl? Moglibyście zamieszkać w takim mieszkaniu, czy raczej czulibyście się przytłoczeni tym nadmiarem wzorów, kolorów i przedmiotów?




29 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie to wygląda ale postawiłabym na mniej kolorów własnie :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie wnętrza - gdybym tylko ja decydowała o wystroju mieszkania - wyglądało by podobnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię orientalne wnętrza są bardzo miłe dla oka! :) może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam boho al tylko w stylizacjach dla mnie tam w domach jest przepych wszystkiego ;)
    Ale kto co lubi i gdzie l3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-oh-twinkledeals-2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej wolę minimalizm i jak będę kiedyś urządzała swój dom, to raczej będzie od daleko od boho ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie do końca w moim guście, na dłużą metę by mi przeszkadzał taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie za dużo tu wszystkiego, nie czułabym się dobrze w takim wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę za bogato jak dla mnie, wolę minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, choć czasami troszkę przytłaczające.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie to śliczne! *.*
    obserwuję i zapraszam do siebie http://olamyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w stylu boho, aczkolwiek bardziej mi on pasuje do jakiegoś letniego domku, hacjendy, gdzieś na peryferiach, zbyt dużo wszystkiego jak na spędzanie codziennie wielu godzin w takim wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze powiedziawszy średnio podoba mi się wystrój w tym stylu :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się niektóre elementy , aczkolwiek wygląda to zbyt przytłaczająco :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzy przed ostatnie inspiracje bardzo mi się podobają. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ale wolę minimalizm ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie za dużo w tym stylu wszystkiego i za jaskrawe kolory, ale niektóre elementy mi się podobają. Mogłabym coś z tego stylu wybrać i wkomponowiać w swoje wnętrze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wnętrza bardzo ciekawe, choć osobiście wolę coś minimalistycznego ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jednak wolę retro i vintage, chociaż i boho ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka dodatków bym chętnie podkradł, ale w całym takim anturażu bym się męczył :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba jednak czułabym się trochę przytłoczona, wolę bardziej nowoczesne mieszania, stawiam na minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie zbyt kolorowo i za dużo wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby lubię minimalizm, ale... podobają mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja raczej nie przespałabym w takim wnętrzu ani jednej nocy :( Zbyt wiele rzeczy, które rzucałyby mi się w oko :) Lubię minimalizm

    Jesteśmy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń