wtorek, 8 listopada 2016

Jak zrobić bukiet ze słodyczy?

Bukiety wręczamy sobie bardzo często przy okazji różnych uroczystości, urodzin, imienin, rocznic czy ślubu, w czasie takich chwil bukiety są obowiązkowym elementem i nie wyobrażamy sobie by mogło ich zabraknąć. Jednak ludzie stają się coraz bardziej kreatywni i wymyślają bukiety inne niż te tradycyjne, kwiatowe. Przeglądając internet widziałam, że nawet do ślubu niektóre panie młode korzystają z bukietów DIY zrobionych z papierowych kwiatów, guzików i innych drobiazgów, jest to bardzo oryginalne.
Bardzo fajnym pomysłem na bukiety typu "zrób to sam" są bukiety ze słodyczy, szczególnie sprawdzą się one podczas uroczystości dziecięcych np. urodzin, ale w zależności od rodzaju słodyczy mogą też się sprawdzić jako upominek dla dorosłych.
Co prawda odkąd zaczęłam się odchudzać nie chcę zachęcać do jedzenia słodyczy, ale myślę że w tym jednym szczególnym dniu, solenizant może sobie pozwolić na coś słodkiego :P. Zawsze można poszukać też zdrowszych odpowiedników słodyczy w sklepach ze zdrową żywnością, albo w aptekach są np. lizaki i gumy z witaminami :D, taki upominek będzie moim zdaniem jeszcze fajniejszy, bo nie tylko smaczny ale i zdrowy :).

A jak robić takie bukiety?







I jeszcze trochę inspiracji :)

These DIY Valentine Candy Bouquets are the perfect gift for a candy-loving man or child this Valentine's Day!:

How to make a Candy Bouquet. A fast, $5 gift idea! CraftsnCoffee.com.:

DIY Candy Bouquet (Fun & Easy Gift Idea). This is is a wonderful gift to give to someone who loves sweets, whether it's for graduation, teacher appreciation, or on Valentine's Day, this is a gift that will bring a smile to their face.:

Skittles & Grins Candy Bouquet for Students | FREE SHIP:

Mini candy bouquet/sundaes.  ~Sweet Ideas:

Repiny - Most inspiring pictures and photos!:

Chocolate Flower Bouquet – DIY...ADD diy ♥❤ www.customweddingprintables.com #customweddingprintables:

Нежный букет из конфет.:

Mixed Box Candy Bouquet:

Thanks a Million Candy Bouquet. With money origami added this would be a great…:

Miss Kopy Kat blog...tutorial on : Making Small Candy Bouquets...great to make for groups (like a team or classroom) or for party favors, etc. Very inexpensive.:

Candy bouquet wine glass:

DIY Candy Bouquet... simple and costs less than $10. Fantastic alternative to flowers! It would be a cute Christmas gift with a red and white box as the base.:

Candy bouquet:

Candy Bouquet - would have to do snickers or something else:

Fancy Schmancy Candy Bouquet:

Large Twix Bouquet consist of:-- 8 large Twix and 23 fun size bars.:

Розы ферреро (S2217):

Chocolate Bouquets:

Gallery.ru / Фото #84 - Корзины с цветами и конфетами 400-1000 грн. - monier:

mothers day candy bouquet.... MY FAVORITE, I love tea pots:

Źródło: Pinterest






Jak Wam się podobają takie nietypowe bukiety? :)



27 komentarzy:

  1. chętnie bym przygarnela taki bukiecik ;D
    najlepiej z żelek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie bukiety ze słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear! :)
    New post: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/theprettytreecom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you so much my dear :D

    Wooow, what an amazing ideas :D I need to try for offer :D

    NEW GET THE LOOK POST | How To Wear Overcoats: 1 Overcoat, Several Looks.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam takie dwa bukiety na ślubie od kuzynek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka wypatrzyłam bardzo ładnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie bukiety nawet nie raz robiłam podobne na prezent. Mają niestety jednen minus żal je zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama często coś takiego robię :D Chwila pracy, a efekt rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysły :) Kiedyś wypróbuję jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają te bukieciki. Ja też robiłam podobne bukiety na roczek mojego syna. Postawiłam je na stół. Nie tylko dzieciom przypadły do gustu. Dorośli również z chęcią skubali smakołyki z bukiet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh my god these are great *_*
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny prezent dla dzieci, ja wolę prawdziwe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja robiłam kiedyś bukiet z Chupa Chups'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zrobię sobietaki bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. równie fajnie wyglądają torty zrobione np. z kinder chocolate :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłam podobny swojemu bratu w prezencie ślubnym. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż nam się oczy zaświeciły na te widoki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zjadłabym wszystko :D
    Ale świetne pomysły :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/sodka-para.html

    OdpowiedzUsuń