piątek, 30 grudnia 2016

EtnoDesign.cupsell.pl - męskie bluzy i koszulki z nadrukami

Dziś do mojego sklepiku EtnoDesign.cupsell.pl chciałam zaprosić w szczególności Panów, gdyż ostatnio pojawia się sporo nadruków w męskim stylu, są to głównie smoki, dzikie koty i etniczne wzory, dlatego jeśli lubicie ubrania z nadrukami w takim stylu, zachęcam do przejrzenia męskiej kolekcji, być może coś Wam się spodoba :).














































Niektóre ubrania, w zależności od nadruku, dostępne są w różnych kolorach. Szczególnie duży wybór kolorów mają koszulki marki SOL's, po wejściu na stronę koszulki jest dostępna opcja "wybierz kolor" i tam możecie sobie sprawdzić jak dany nadruk będzie się prezentował w tym kolorze. 

Przypominam że przy zamówieniu za kwotę min. 80 zł przesyłka jest gratis! 

Oprócz kolekcji męskiej, w sklepie dostępne są również bluzy i koszulki damskie, kubki, poszewki, torby na zakupy i podkładki, dlatego jeśli lubicie etniczne wzory, zachęcam do przejrzenia oferty :).

Jeśli spodobał Wam się jakiś wzór, ale chcielibyście by był z napisem, istnieje taka możliwość, napiszcie na adres: mrs.rose@onet.pl w celu omówienia szczegółów :).




Jak Wam się podobają takie wzory?






Facebook


22 komentarze:

  1. Mojego męża trudno przekonać do takich wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys jaralem sie takimi ciuchami strasznie, ale teraz jakos mi przeszlo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne wzory. Koszulka z lwem i bluza ze smokiem są genialne. Jak będę potrzebowała prezentu dla mojego lubego, wiem gdzie się zgłosić ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka by się mojemu mężowi spodobało na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panowie pewnie szczególnie smoka sobie umiłują :D
    Wszystkiego dobrego, samych najsłodszych chwil w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na urozmaicenie koszulki czy bluzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Myślę, że te fasony polubią też i dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tego typu wzory nie ukrywam, że nie zdecydowałabym się kupując rzeczy dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  11. I like the printings, especially the lions. Happy New Year dear and have a good weekend :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. i just follow your blog
    nice work
    Greetings from Greece.
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ciuszki , mi najbardziej spodobał się 4 wzór .

    OdpowiedzUsuń