środa, 11 stycznia 2017

Etno bransoletki z muliny DIY

Pamiętam jak w czasach dzieciństwa panowała moda na bransoletki z muliny, każda dziewczynka musiała obowiązkowo taką posiadać, a nawet chłopcy chętnie je zakładali :). Każda z nas uczyła się wyplatać proste wzorki, a te trudniejsze np. z imionami, można było kupić w różnych sklepikach z pamiątkami i na stoiskach z biżuterią i innym rękodziełem.
Ponieważ ostatnio zafascynowana jestem stylem etno, pomyślałam że warto poszukać ciekawych kursów na wykonanie tego typu biżuterii, gdyż moda na nią powraca, a takie bransoletki z pewnością przypadną do gustu osobom lubiącym etno dodatki.
Zapraszam do oglądania i wyplatania :)








Jeśli lubicie etniczne wzory, zapraszam również do mojego sklepu z nadrukami w stylu etno, gdzie aktualnie wprowadzam nowe folkowe wzorki, dla wielbicieli ludowych klimatów :)



Facebook




Nosiliście takie bransoletki w dzieciństwie? :)



18 komentarzy:

  1. Ile ja tego kiedyś robiłam ;) W gimnazjum potrafiłam poświęcić cały weekend na robienie z muliny. Świetna zabawa ;)
    Zastanawiam się gdzie ja teraz mam te bransoletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całą podstawówkę plotłam takie bransoletki! Chyba czas sobie przypomnieć te sztukę :D Najbardziej cenione przeze mnie były te z wyplecionymi słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj pamiętam jak byłam mała jak był szał na mulinę. Widzę, że moda powraca !

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful ♥
    I have written a post about how to get bigger lips naturally, visit my blog if you want to read it ☺
    amna-tbhidc

    OdpowiedzUsuń
  5. Great! I love it! They look so cool
    Have a lovely day sweetie ❤️️
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są takie bransoletki :D
    A masz może coś jakieś DIY żeby zakryć butelki z alko?:D
    Potrzebuje właśnie takie coś a wiem, że nie raz pokazywałaś ciekawe ułożenia serwetek :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/rozowy-puch.html

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja wyplatałam takie bransoletki w podstawówce. Nie wiem czy teraz bym potrafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka takich cudeniek na ręce ;) ale sama ich nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka plotła takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale pamiętam manię na takie bransoletki, kiedy byłam w podstawówce i w gimnazjum :) Ciekawa jestem, czy nadal umiałabym takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejciu!!!Wróciły wspomnienia :) Kiedyś robiłam takie bransoletki :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak pamiętam te bransoletki. Wszyscy je robili i nosili! :) Zaprasza do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś się takie robiło bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń