wtorek, 17 stycznia 2017

Plus Size Zumba/fitness

Jak wspominałam już wielokrotnie na blogu, jedną z moich ulubionych form aktywności fizycznej stała się zumba, którą ćwiczę sobie w domu korzystając z układów tanecznych dostępnych w internecie i uważam, że jest ona bardzo pomocna w odchudzaniu. Jeszcze troszeczkę i będę mogła się pochwalić utratą równych 20 kg! Jak widać jestem przykładem tego, że przy odpowiedniej diecie i przyjemnym tańcu da się schudnąć.
Aktualnie moja kondycja fizyczna poprawiła się na tyle, że coraz mniej się męczę przy takich ćwiczeniach, staram się jak najwięcej skakać i wyszukuję szybkie, bardziej intensywne układy, przyszedł mi też do głowy pomysł, by na wiosnę zacząć biegać.
Jednak sięgając pamięcią do poprzednich miesięcy, gdy rozpoczynałam swoją przygodę z odchudzaniem, przypominam sobie to ogromne zmęczenie jakie towarzyszyło mi już po kilkunastu minutach mało męczących ćwiczeń i niezbyt intensywnego ruchu. Wtedy nie miałam jeszcze świadomości w jak kiepskim stanie jest moja kondycja, dopiero teraz uświadamiam to sobie, przyglądając się zmianom jakie następują w moim organiźmie z perspektywy czasu.

Dzisiejszy post jest skierowany szczególnie do osób, które pragną zacząć się ruszać i mają słabszą kondycję, zwłaszcza do osób "przy tuszy", a także dla starszych, dla których bardziej intensywny wysiłek może być zbyt męczący, a nawet szkodliwy dla zdrowia.
Wyszukałam kilka ciekawych propozycji tanecznych, możecie je sobie tańczyć w domu, na spokojnie i bez skrępowania :).
Zapraszam do oglądania i ruszania się. Ruch to zdrowie! :)










Jak widać Seniorzy też tańczą Zumbę! :D






Jak Wam się podobają te propozycje? Macie jakieś swoje ulubione formy aktywności fizycznej?



19 komentarzy:

  1. Seniorzy często są bardziej sprawni niż młodsze pokolenia. Pozdrawiam ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać nie istnieją ograniczenia wiekowe i wagowe, żeby się trochę poruszać, potańczyć i żyć aktywnie :) Świetna sprawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od wielu lat tańczę Hip Hop i Taniec Współczesny i to jest moją główna formą aktywności DO tego Joga i ćwiczenia siłowe. ZUmba jaknjabrdziej super sprawa :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear, thank you for sharing! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/01/favorite-sweater-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  5. może kiedyś zdecyduje się na Zumbę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super. Muszę się kiedyś zapisać na zumbę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kompletnie wypadłam z rytmu regularnego chodzenia na zajęcia i nie moge tego odbudować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie próbowałam zumby i chyba czas to zmienić :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 20???? WOW! Ja chodziłam kiedys na zumbe i rewelacyjnie na mnie działała, zarówno na ciało jak i duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne propozycje ;) Ja biegam, na bieżni!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jakoś nie wpadłam w szał Zumby :) mi się najlepiej ćwiczy z Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawie 20 kg to genialny wynik :D Jesteś zarąbista! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ruch odgrywa ważną rolę w naszym życiu i uważam, ze każdy powinien być tego świadomy. Ja z zumbą nie miałam jeszcze do czynienia i chyba fajnie by było w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw była siłownia - ale uznałam, że to nudy :P Potem była Zumba ale szybko się poddałam :c Może kiedyś jeszcze do tego wrócę... Pozdrawiam! :* xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam zumbę, kiedyś nawet chodziłam na zajęcia a teraz mam za dużo wymówek. Dzięki Tobie spróbuję wrócić do tej formy aktywności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello Mrs. Rose,
    Zumba is a great activity.
    Thanks for sharing.
    Have a pleasant day.
    Nancy ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    I really love this kind of workout. Great post :D

    NEW REVIEW POST | I tested a PURIFYING GREEN MASK and I turned a cartoon!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń