środa, 25 stycznia 2017

Sklepik u Mrs.Rose - Upominki na Walentynki :)

Walentynki zbliżają się szybkimi krokami i pewnie wiele z Was zastanawia się nad upominkiem dla ukochanej osoby. Jeśli nie macie pomysłu na prezent, zachęcam do przejrzenia oferty w Sklepiku u Mrs.Rose, gdzie wprowadziłam walentynkową kolekcję kubków i poduszek, istnieje także możliwość dodania produktu personalizowanego z wybranym napisem, imieniem lub grafiką.

Poniżej wklejam kilka rzeczy z walentynkowej oferty:















































Macie już pomysł na prezent dla ukochanej osoby? :)




Więcej wzorów znajdziecie na stronie sklepu:




Facebook



30 komentarzy:

  1. Ależ urocze kubki 😍😍😍
    Szczerze to jeszcze nie myślę o walentynkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My nie robimy sobie prezentów, raczej nie obchodzimy walentynek, ale takich kubków to mogłabym mieć dużo. Tylko szafa za mała ;)
    Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje, kubki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne wzory :). Szczególnie vintage mi wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo walentynki szczerze nawet nie pamiętam kiedy one są! :d
    Śliczne kubki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubki chyba w taki dzień schodzą najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do kubeczków i filiżanek wszelakich mam słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje, ja się jeszcze nie zastanawiałam nad upominkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki ten kubek z ptaszkami, jednak ja mam ich już tyle, że powinnam mieć zakaz kupowania nowych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły :) My akurat nie kupujemy sobie prezentów tego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Propozycje są bardzo praktyczne. Ja na Walentynki chce przygotować coś wyjątkowego, ponieważ w ten dzień oświadczył mi się mój obecny mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to nawet nie myslalem nad prezentem jeszcze, a to w sumie juz niedlugo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie prezenty :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. How cute! I love personalized things like these.
    Lovely and meaningful V-Day gift ideas.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. They are really cute designs, I have a couple of personalised cups and I really like them :)
    Have a fab Thursday sweetie xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! What a wonderful post!
    Great collection!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic selection! Lovely and perfect ideas :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie słodkie te propozycje! My za bardzo nie świętujemy Walentynek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszelkie kubki ! - i bardzo chętnie powiększyłabym swoją kolekcję o następne śliczne eksponaty ;) Rozejrzę się !

    OdpowiedzUsuń