wtorek, 10 stycznia 2017

Zimowy krajobraz

Witam po dłuższej przerwie :), ostatnio cierpię na brak czasu i weny do pisania, dlatego rzadko się odzywam, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni :).
Ponieważ za oknem zima na całego, zapraszam na luźny post z zimowymi krajobrazami :)


Winter, Schnee, Plätzchen und Weihnachten in Sicht. Was will man mehr?:

La pureté d'un blanc éclatant, aucune tâches sombre sur le tableau ni même a l'horizon.:

Venvm:Untitled | by: { Erman Celik }:

Snow Lantern, The Alps, Switzerland:

12 Beautiful Pictures on Incredible Places, Emerald Lake Lodge in Canadian Rocky Mountain:

Halo & snow covered Amazing World ^                                                                                                                                                                                 More:

We’ll be at the @BridesClub  show on September 10 - 11 at the Tacoma Dome Exhibition Hall #TacomaWeddingExpo. Book while at the show and receive a special promo price through 12/31/16! #winterwedding:

"The most heroic word in any language is revolution. "Eugene Debbs Criminal Minds quote from "Hero Worship" O. A. D. 02/14/15:

Want to dodge the crowds and save money? Travelling in the winter is one of the best ways to do it! Check out 20 photos that will convince you to travel this winter!:

Winter Bliss of White on White....Beautiful...:

Chalet montagne Courchevel, maison en bois en Savoie - CôtéMaison.fr:

Alpenstrasse: Damuls, Austria                                                                                                                                                      More:

Snow Village in  Norway                                                                                                                                                                                 More:

Winter Wonderland - The Netherlands                                                                                                                                                      Mais:

Obertilliach For amazing overseas adventure travel click here:  http://www.squidoo.com/adventure-travel-shop:

20 Perfect Homes We'd Love to Spend a Snow Day Inside:

Źródło: >>KLIK<<



Lubicie taką mroźną, śnieżną zimę? Czy zdecydowanie preferujecie letnie klimaty? :)
Za niedługo zaczynają się ferie, ciekawa jestem czy macie jakieś plany? :)

20 komentarzy:

  1. Pięknie :). W dużym mieście nie ma szans na zobaczenie takich widoków i choć zwolenniczką zimy nie jestem, to takie widoki mają w sobie coś, że chciałoby się tam być i widzieć je na własne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz podobnie do mnie :) Myślałam, że zimą będę miała więcej czasu ale znalazłam sobie inne ciekawe zajęcia i nie mam ochoty i czasu na blogowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwspanialej ! :) klimatycznie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stęskniłam się za pięknym, zimowym krajobrazem. U mnie w tej chwili jest strasznie zimno i dosyć ponuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia :) Chciałabym by dzieciaczki miały takie właśnie mocno śnieżne ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie czekam na lato. Wybraliśmy sie z chłopakiem w tym roku w góry i akurat trafiliśmy na taką śnieżycę że głowa boli. Podjechać pod górę się nie dało a spacerowanie 20 minutowe kończyło się już totalnym przemoknięciem. Mówię stanowcze nie, mam dosyć śniegu na następny rok :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam patrzeć na tak piękna zimę gdy jestem za oknem w ciepłym domciu :3

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/rozowy-puch.html

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba taki sezon bo u mnie też była cisza na blogu. Z tym, że ja musiałam pozbierać myśli.

    Zdjęcia zimy przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zimę, ponieważ w styczniu mam urodziny ;D Lubię śnieg, nie lubię mrozów ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia :) Ja lubię zarówno lato jak i zimę. Każda pora roku jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mnie się marzy zima !!! Boziuu!! JUż 9 lat nie widziałam takiego prawdziwego śniegu :( Masakra... chociaż na zdjeciach po podziwiałam sobie . Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zimę, ale musi świecić słońce :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę lato, ale takie krajobrazy są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne krajobrazy.Ja nie jestem w stanie wybrać między zimą a latem. Jeśli chodzi o ferie to nie mam jakiś konkretnych planów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zima na zdjęciach wygląda wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochamy zimę na zdjęciach i jak siedzimy w domu xD

    OdpowiedzUsuń