środa, 1 lutego 2017

Piękne fryzury z warkoczami

W katalogach z fryzurami można znaleźć sporo ciekawych propozycji z warkoczami, tego typu fryzury chyba nigdy nie wyjdą z mody, doskonale nadają się na różne okazje, jak i na co dzień.
Na dziś przygotowałam garść inspiracji z fryzurami warkoczami, jeśli szukacie pomysłu na ciekawe uczesanie, zapraszam do oglądania poniższych propozycji :).

emily ☼ ☾'s collection! https://www.pinterest.com/embemholbrook/:

✨ braided crown for this princess @arina_perchik_  and now - work week out ✌️ happy weekend honeybees! ✨ //  #hair #makeup:

Dutch Side braid ! check now amazing hairstyles for New Year Party!:

Pinterest//prettymajor11:

Overalls & dutch braids <3 Our beautiful customer @ewka.was is wearing her 160g Dirty Blonde #luxyhairextensions in this photo.:

Cool, Kim K Inspired Braided Hairstyle for Summer:

The Ultimate Hair Hack to Instantly Make Your Plait Prettier:

Também é possível trançar somente a raiz da parte de cima do cabelo e deixar o comprimento dos fios soltos, vai ficar superelegante e o trançado simulará um topete estiloso:

creating a new workout hairstyle! #braidcreations:

Consulta esta foto de Instagram de @katrinberndt • 8,550 Me gusta:

Half Updo Fishtail Braid <3 @zane_jurjane is wearing her Dirty Blonde #luxyhair extensions for thickness.:

When it comes to styling hair, you simply cannot go wrong with braids. Whether your hair is long and thick or medium length and thin, whether it's summer or winter, braids are perfect for any time and situation. Need something fancy? Adorn your braid with:

A few months ago, Kim Kardashian-West, Kylie Jenner, and Khloe Kardashian all started posting Instagram selfies with their hair in braided pigtails… and everyone freaked out. The braids were quickly duplicated by supermodels like Kendall Jenner, Hailee Baldwin, and Gigi Hadid, and were then coined “boxer braids” by… well, actually, I don’t know who started calling them that.:

See this Instagram photo by @catherineellle • 1,006 likes:

We think this braid is top knot! Learn how to create the perfect braided top knot on blog.justfab.com:

100 Ridiculously Awesome Braided Hairstyles: Undercut Mimic Braids:

30 Best Braided Hairstyles That Turn Heads - Page 3 of 5 - Trend To Wear:

DIY Triple Braid Tutorial | 9 Braided Hairstyles For Spring, check it out at http://makeuptutorials.com/spring-2016-braided-hairstyles-makeup-tutorials:

Braids and buns are two hairstyles that, on their own, will probably never go out of style. Both are easy, classic, and act as lifesavers on the days your hair is dirty or messy, but you still need to look put together. So, really, combining the two seems like a no-brainer. Even better, Pinterest’s Top 100 List confirms that braided buns are super *trendy* for 2017, so you’re not only getting your hair out of your face in the cutest way possible, but you’re also looking v. cool at the same time.:

Simple yet gorgeous @victoriavanna - http://community.blackhairinformation.com/hairstyle-gallery/braids-twists/simple-yet-gorgeous-victoriavanna/:

A step-by-step guide to 4 strand Dutch braids by Divine Caroline -- 'The Four-Strand Braid Made Easy-ish':

The Power of The Pretty : Best Braiding Hairstyles For Spring 2016:

The elegant braided crown look is easier than ever thanks to our simple tutorial with full step-by-step photos and instructions - all on the blog!:

There are so many different braids out there — how many can you create? Everyone wants to master the new trendy style before a new one is invented. So, we've broken down every kind of plait (with gorgeous real-girl pictures and tutorials) for hairstyle inspiration. See photos of inside-out braids, dutch braids, milkmaid braids, fishtail braids, waterfall braids, mermaid braids, ladder braids, carousel braids, snake braids, five-strand braids, cornrows, and crown braids.:

Criss-Cross Braid Pigtails American Girl Doll Hairstyle! (Click through for tutorial):

#Farbbberatung #Stilberatung #Farbenreich mit www.farben-reich.com Pinterest: ••MichaelaNichelle••:

Źródło: >>KLIK<<




Co sądzicie o takich fryzurach? :)


25 komentarzy:

  1. O ile pięknych fryzur!!! Ja nie potrafię sobie zrobić fryzury, a siostra raz na jakiś czas mi tylko zrobi... ;) Warkoczyki są extra!!! ;)))
    obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są takie fryzury, ale trzeba mieć długie włosy, żeby takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje, uwielbiam wszelkiego rodzaju dobierane. Prezentują się wspaniale.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do takich fryzur trzeba mieć dużo włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak cienkie włosy, że niestety mogę tylko marzyć o takich upięciach. Dzielnie je jednak zapuszczam i mam nadzieję, że jak będę dłuższe to uda mi się znaleźć kilka sensownych i prostych upięć z warkoczami w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, ale ja sama sobie nie umiem tak zaplatać włosów, niestety ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. moja żona ma mnóswo włosów i brak czasu na ich stylizację:P mam słaboś do ładnie zrobionych warkoczy. To już zakrawa o sztukę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają obłędnie! Uwielbiam takie fryzury, nawet na swoją studniówkę zdecydowałam się na długi, gruby warkocz. Mam długie włosy, ale brak czasu i umiejętności, żeby samej sobie takie robić :( A są takie cudowne! Świetny post :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne inspiracje. Uwielbiam warkocze w każdej postaci. Kiedyś plotła mi je mama, teraz robię to sama. Dla mniej najwygodniejsza fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio ścięłam włosy, a warkocze podobają mi się u innych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzury fryzurami, ale jakie piękne gęste, bujne włosy. Ja mam dwa kłaczki na krzyż :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fryzury są rewelacyjne! Uwielbiam warkocze <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje :) Chciałabym umieć zrobić takie piękne warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach..... tylko taki dźwięk z siebie wydusiłam :( Strasznie bym chciala mieć znowu włos jakie miałam, ale przez chorobę straciłąm połowe i o takiej fryzurzę mogę pomarzyć ;( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne, mimo, iż mam teraz krótkie włosy,wracam pamięcią do czasów loków i fal :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Adoro tranças! Amei todos os penteados!! *.* lindos!
    Obrigada pela visita, linda!!
    Ótimo dia pra você! Até mais. Beijos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  17. Od zawsze wzbudzają we mnie zachwyt! Przesliczne są!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/01/trendy-sweatshirt-for-winter-days-gamiss.html

    obserwujcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nasza siostra fryzjerka jest mistrzynią w warkoczach :D

    OdpowiedzUsuń